دانلود اهنگ جدید | دانلود موزیک

با ما تجربه ای بیاد ماندنی از موسیقی داشته باشید.

دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام خودتو برسون

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام خودتو برسون

ترانه و موزیک: نیما معین, تنظیم: علی بیات

Download New Music Naser Zeynali – Khodeto Beresoon

ناصر زینعلی خودتو برسون

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320  |  دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ خودتو برسون ناصر زینعلی

خودتو برسون برسون بگیرم از کی من از تو نشون
من دلم بدجوری شونه میخواد با تو یه سقف و یه خونه میخواد
من دلم از دوری خسته شده شاخه ی رز شکسته شده
روی من وقتی که روی تو نیست هر دری وا بوده بسته شده
خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون
برگرد خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون
تو نباشی انگاری یه تیکه از قلبم نیست همه چیم بهم میریزه
من دوست دارم دوست دارم دوست دارم زیاد خاطرت برام عزیزه
من دلم از دوری خسته شده شاخه ی رز شکسته شده
روی من وقتی که روی تو نیست هر دری وا بوده بسته شده
خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون
برگرد خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی خودتو برسون با لینک مستقیم

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود موزیک دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ خارجی و دانلود اهنگ های شاد و غمگین
تگ ها
میلاد بابایی دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام خوبیتو میخواستم خوبیتو میخواستم آهنگ میلاد بابایی به نام خوبیتو میخواستم آهنگ خوبیتو میخواستم میلاد بابایی هیس از آصف آریا دانلود موزیک آصف آریا به نام هیس دانلود آهنگ هیس آصف آریا دانلود آهنگ آصف آریا بنام هیس آهنگ هیس از آصف آریا آهنگ جدید آصف آریا بنام هیس آصف آریا هیس کلیپ اهنگ دوباره پاییزه یوسف زمانی دانلود اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه کامل دانلود اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییز دانلود اهنگ جدید دوباره پاییزه یوسف زمانی اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه کامل اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه امسال اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییز اهنگ جدید دوباره پاییزه یوسف زمانی دانلود اهنگ جدید حمید هیراد دانلود آهنگ حمید هیراد به نام تهران حمید هیراد تهران اهنگ جدید حمید هیراد آهنگ حمید هیراد به نام تهران آهنگ جدید حمید هیراد تهران شهاب مظفری دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام جهان من
قدرت گرفته از بلاگ بیان