دانلود اهنگ جدید | دانلود موزیک

با ما تجربه ای بیاد ماندنی از موسیقی داشته باشید.

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام خوبیتو میخواستم

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام خوبیتو میخواستم

ترانه: علی ایلیا, موزیک: میلاد بابایی, تنظیم: محمدرضا رهنما

Download New Music Milad Babaei – Khoobito Mikhastam

متن آهنگ خوبیتو میخواستم میلاد بابایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320  |  دانلود آهنگ با کیفیت 128

من خوبیتو میخواستم حال تو باهام بد بود بین ما کدوم مثل حرفایی که میزد بود
مجبود شدم که حتی تو روی خودم وایسم تو خیلی مهم بودی من خوبیتو میخواستم
میرم ولی از فکر تو بیرون نمیرم خیلی بعیده بعد تو آروم بگیرم
یک لحظه از اون روزارو یادم نمیره واسه فراموش کردنت باید بمیرم
میرم ولی از فکر تو بیرون نمیرم خیلی بعیده بعد تو آروم بگیرم
یک لحظه از اون روزارو یادم نمیره واسه فراموش کردنت باید بمیرم
موندی تو کنار من تکلیفتو روشن شه من کم دیدم یه آدم که عاشقه دشمن شه
گفتی که دلت سنگه گفتی که تو بی رحمی من خوبیتو میخواستم تو داغی نمیفهمی
میرم ولی از فکر تو بیرون نمیرم خیلی بعیده بعد تو آروم بگیرم
یک لحظه از اون روزارو یادم نمیره واسه فراموش کردنت باید بمیرم
میرم ولی از فکر تو بیرون نمیرم خیلی بعیده بعد تو آروم بگیرم
یک لحظه از اون روزارو یادم نمیره واسه فراموش کردنت باید بمیرم

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی خوبیتو میخواستم با لینک مستقیم

همچنین گوش دهید:

آهنگ جدید آصف آریا به نام هیس

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود موزیک دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ خارجی و دانلود اهنگ های شاد و غمگین
تگ ها
میلاد بابایی دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام خوبیتو میخواستم خوبیتو میخواستم آهنگ میلاد بابایی به نام خوبیتو میخواستم آهنگ خوبیتو میخواستم میلاد بابایی هیس از آصف آریا دانلود موزیک آصف آریا به نام هیس دانلود آهنگ هیس آصف آریا دانلود آهنگ آصف آریا بنام هیس آهنگ هیس از آصف آریا آهنگ جدید آصف آریا بنام هیس آصف آریا هیس کلیپ اهنگ دوباره پاییزه یوسف زمانی دانلود اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه کامل دانلود اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییز دانلود اهنگ جدید دوباره پاییزه یوسف زمانی اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه کامل اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه امسال اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییزه اهنگ یوسف زمانی دوباره پاییز اهنگ جدید دوباره پاییزه یوسف زمانی دانلود اهنگ جدید حمید هیراد دانلود آهنگ حمید هیراد به نام تهران حمید هیراد تهران اهنگ جدید حمید هیراد آهنگ حمید هیراد به نام تهران آهنگ جدید حمید هیراد تهران شهاب مظفری دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام جهان من
قدرت گرفته از بلاگ بیان